sâmbătă, 20 august 2016

Viotur si totul este mai usor

    Bine te-am regasit draga Camelia,
    Iti scriu aceasta scrisoare de la mine de acasa, stii locul ala in care m-ai lasat acum doi ani cu fratele tau zicand ca tu nu vrei sa mai auzi de noi. Imi propusesem sa nu te mai contactez, dar inima nu ma lasa. Asta seara mama ta a venit plangand la mine ca ii este dor de fiica ei si sa o ajut sa o gaseasca.
    I-am spus ca nu am cum ca nu stiu unde locuiesti, nici macar nu am fost cu tine cant ti-ai luat Bilete autocar Romania Anglia prin Viotur, nu voiai sa ma vezi acolo. Dar mama ta stia deja de pe scrisori ca ai ajuns in Germania si unde locuiesti. 
    A facut treaba de detectiv in toti acesti ani si acum mai avea nevoie doar de un mijloc de transport pana acolo. Ea nu stie limba deci nu avea cum sa se descurce de la aeroport si pana la tine, dar stii tu internetul a evoluat foarte mult si acum poti afla de exemplu ca cei de la Viotur lasa pasagerii direct la adresa dorita.
    Mama ta nu a mai putut de fericire sa afle asta, mai ales ca era interesata de Transport persoane Germania cu Viotur si vrea obligatoriu sa te vada. Nu pot sa nu recunosc ca m-am simtit bine ca vine putin si pe capul tau. Ca oricum de cand ai plecat ne-a innebunit ca stie ea ca o sa o parasim si noi.
    Tot astazi i-am prezentat programul de Plecari microbuz Romania – Germania pana ajunge aceasta scrisoare la tine ea ar trebui sa fie deja in Germania. Noi i-am spus sa stea cat vrea ea de mult la tine, mai exact pana te convinge sa te intorci acasa. Da, stiu acest lucru este imposibil deci multa bafta.
    Nu iti face griji am ales cea mai buna firma de transport pentru mama soacra tocmai pentru a fi sigura ca ajunge intreaga la voi. Nu trebuie sa o asteptati la gara autobuzul o va lasa direct la voi acasa, mai stii adresa aia de pe scrisori? Pe aia o va folosi.

Un comentariu:

  1. Este o firma de transport destul de respectabila, eu am colaborat cu agentia lor de rent a car Bucuresti, pana acum cativa ani ofereau si servicii de inchirieri auto.

    RăspundețiȘtergere